Vedlikeholdskontraktene er fleksible, både i funksjoner og opsjoner, for alle varemerker og modeller. Vi tilbyr et bredt spekter av vedlikeholdskontrakter, fra den høyt standardiserte alt-i-ett-løsningen til den individuelt skreddersydde for å imøtekomme dine spesifikke bygningskrav, trafikkmønster, utstyrstilstand og mer.
Våre servicefunksjoner er hyllevare og bygger grunnlaget for din individuelle eller alt-i-ett-servicekontrakt. Alle kontrakter kan utvides med servicealternativer og er tilgjengelige for alle heis- eller rulletrappmerker og -modeller.
Vi vedlikeholder alle varemerker. Faktisk består 50 % av Schindlers vedlikeholdsportefølje av produkter eller modeller som ikke er fra Schindler.
Egenskap | Basis | Fullfør | Custom |
---|---|---|---|
Teknisk støtte Telefonstøtte og opplæring for den som er ansvarlig for utstyret på stedet. | ✓ | ✓ | o |
Tilstandskontroll Eksterne statuskontroller inkl. rapporter og varsling ved oppdagede uregelmessigheter. | ✓ | ✓ | o |
Vedlikeholdsbesøk Jevnlige inspeksjoner på stedet inkl. grunnleggende vedlikeholdsarbeid. | ✓ | ✓ | o |
Tilbakeringingstiltak Umiddelbar respons ved problemer inkl. frigjøring av innestengte passasjerer. Man.–fre. 07.00–18.00 eller 24/7 med "Flex"-alternativet | ✓ | o | |
Mindre reparasjoner Mindre reparasjoner – som definert, er inkludert for å sikre tilgjengelighet. | ✓ | o |
Vår kontinuerlige overvåkings- og responstjeneste gjør det mulig å spore og analysere utstyr – i tillegg til å utføre tilstandskontroller.
Informasjonsalternativet vårt holder deg oppdatert. Transparens og full kontroll skjer gjennom flere kommunikasjonskanaler og rapporter sendes gjennom dem.
Alternativet vårt for fleksible vedlikeholds- og reparasjonsarbeidsavtaler. Pluss muligheten for tjenester utenfor arbeidstid – og 24/7 tilbakeringingsntervensjoner.
Undersøkelsene våre dekker periodiske sikkerhetskontroller utover nasjonale normer, pluss koordinering og støtte fra kontrollorganer.
Alarmtjenesten fra stolen gir passasjerer muligheten til å koble seg mot vårt opplærte servicepersonell. Frigjøring av innestengte passasjerer er sikret.
Vår telefon- og datalinjeadministrasjon for fjern- og alarmtjenester muliggjør kontinuerlig kontroll av linjefunksjon og alarmsystem.