Schindler Ahead RemoteMonitoring er vår digitale løsning som gir kunder og serviceteknikere en tydelig oversikt over utstyrets tilstand. Punktlig og nøyaktig informasjon er grunnlaget for å kunne ta smartere beslutninger som forebygger eller unngår uønskede hendelser.
Sensorer i utstyret samler, analyserer og sender kontinuerlig verdifull informasjon som er avgjørende for å kunne oppdage feil. Filtrerte sanntidsdata gjør det mulig å handle proaktivt i stedet for reaktivt. De skaper også et økosystem som gir alle viktige interessenter en fullstendig og nøyaktig oversikt.
Med Ahead RemoteMonitoring identifiseres uregelmessigheter og avvik ikke bare raskere, men også mer presist. Pålitelig diagnostikk er nødvendig for å være forberedt og løse problemer før driftsavbrudd oppstår.
Systematisk automatisering sikrer at alle innkommende varsler om utstyret ditt øyeblikkelig blir evaluert og tildelt serviceteknikerne våre. Du kan ta informerte beslutninger for å utarbeide vedlikeholdsplaner, tildele ressurser og unngå unødvendige inspeksjoner. Bygningens beboere og leietakere kan få hensiktsmessig informasjon om vedlikeholdsarbeidet og hvor lenge det vil vare.
Ahead RemoteMonitoring leverer tjenester som benytter den nyeste overvåkningsteknologien. I det nyeste produktsortimentet vårt er den nødvendige maskinvaren og programvaren allerede innebygget. Egnede oppgraderingsalternativer er tilgjengelig for eldre utstyr, og tjenesten er fullstendig kompatibel med og kan gjøres tilgjengelig for produkter som ikke er fra Schindler.
Permanent fjerndiagnostikk og tjenester med trådløs dataforbindelse.
Serviceprosesser innledes automatisk eller gjennom en proaktiv verifisering med deg – basert på automatisk registrering av problemer.
Tydelig oversikt bidrar til å forbedre utstyrets levetid og langsiktige funksjon.
Informasjonsoppdateringer enten per e-post eller pushvarsler, eller gjort tilgjengelig på Ahead ActionBoard-plattformen.
Motta verdifull informasjon via ActionBoard: for eksempel forventet ankomsttid for servicetekniker.